Deniiiza Anneler hamilelik nasil gidiyo. Hangi doktora gidiyosunuz kaçıncı haftadasiniz.gelin sohbet edelim
_ezo Deniiiza karışık valla hepsine gidiypm kim denk gelirse 32. Haftadan beri su azlığıyla uğraşıyorum😔
Sblut23 Deniiiza Buhara Demet hanıma gidiyorum 34 haftalık oldum sırt ve yalancı sancılar yokluyor… zorlanıyorum artık 😞😞
htcmuhammed Deniiiza Buharaya Muhammed Beye gidiyorum cnm 22 haftaligim bel agrim fazla Sen kac haftaliksin 🌼
Mevaninannesiii Deniiiza 18 haftadan selamlarr ✋ şehir Hastanesi’nde selvihan hanıma gidiyorum canimm henüz cinsiyeti öğrenemedik 🙈
Deniiiza Sblut23 32. Haftamdayim ben de. Yalancı sancilar nasil fark ediliyo acaba. Sezaryen mi yoksa normal mi olcak belli mi😊
Deniiiza htcmuhammed 32.haftamdayim ben de buhara özgür beye gidiyorum Bel agrisi bende de var. Su aralar bide vajinal agri başladı cok zorluyor
Gzm23 htcmuhammed canım detaylı ultrason yaptırdın mı Ben 19+3e zor randevu buldum ultrason için uygun bir hafta mı sence
htcmuhammed Deniiiza az kalmiş hayrla bebegini kucagina al insaAllah 👼 Erzurumun neresinde oturuyorsun can
Hlmkrsln Mevaninannesiii nasil doktorunuz doğumu ondamı düşünüyorsunuz bende buharaya gidiyorum ama cok pahalı doğum devletteki yapsam die dusunuyorum
Sblut23 Deniiiza adet sancısı gibi ağrılarım oluyor ama dinlenince geçiyor ve karnım çok sertleşiyor bunlar yalancı sancıymış doktor öyle dedi 😄 Allah nasip ederse 27 aralıkta sezeryan olacağım inşallah 🙏🏻
Deniiiza htcmuhammed ne guzel merkezdesiniz. Biz hastaneye her gelisimizde 90km yol gidiyoruz. Bide gelis var 180😂