sumeyyesevinc_ 38. Haftamda çatı muayenesi oldum inan ki anlattıkları kadar zor değil ve 1 dk dan kısa sürüyor dayanamayacak bişey değil, normal doğum düşünüyorsan muhakkak yaptırmalısın bu arada ben 39 haftadayım hala doğurmadım tetiklemedi yani bende,😀 bence kişiden kişiye değişiyor, cesatetini topla ve ol muayeni:)