39+3 haftalığım Haftada bir muayeneye gidiyorum Üç haftadır doktorum çatı muaynesi yapacağım diyor ben sürekli erteliyorum korktuğum için son gittiğimde de yapacağız dedi ben istemediğimi söyledim korktuğunu söyledim korkuyorsan sezeryan ol dedi o zaman sen doğumdan da korkuyorsan ben de korkuyordum ben de sezeryan oldum dedi doktor direk ben de haftaya kalsın dedim on gün geçti hala doktora gitmedim Doktorumu değiştirmeyi düşünüyorumDuyduğuma göre çatı muaynesi yapıldıktan sonra alttan muayene doğum hızlandırıyormuş doktorum da evet dedi ne yapıcağımı şaşırdım ben de bir haftadır rüyamda doğum yaptığını görüyorum son haftam da Doktorumu Değiştirdim farklı bir hastaneye farklı bir doktora gittim normalDoğumu daha çok teşvik edenOda çok sıcakkanlı gelmedi bilmiyorum ben hamileliğimden beri beş doktoru değiştiriyorum ne yapacağımı bilmiyorum yani fikir verebilir misiniz alttan muayene zormu