Bende 27. Haftadayım yani sanki önceden daha hareketliydi daha kuvvetliydi gibi geliyor ama yeri azaldı o yüzdendir diyen de var. Artık gündüzleri eskidi gibi hareket etmiyor geceleri 2-3 arası parti veriyor. Ben genelde uyuduğum için fark etmemişim, hareketleri az diye korkuyodum meğer bebişle uyanık olduğumuz saatler uymuyormuş 😂