Alparslandoruk hep öyle söylüyorlar ben 1 dogumunda doğuma gittiğimi bile bilmiyordum suyum çok olduğu için sancıyı az geçtim gerçek sancıyı yarım saat kadar cektim o yüzden ilk doğumum kolaydı benim için 2 bebeğim daha doğmadan yıprattı beni sürekli rahatsızım ve rahmimde bir agrı var sürekli kalkamıyorum bile ☹️