Selindora Aselinkooo benimde öyle oldu. Hemde özeldi yani MedicalPark.Kilodan dolayı net görüntü alamıyorum falan dedi. Hatta bununla ilgili başlıkta açmıştım.Ama bazıları ben problem yaşamadım demiş, bazıları yaşadım demiş. Şans mı desek bilemedim.
Aselinkooo Selindora nasipte ne varsa o artık canım. Ama dikkat ettim gelenler öyle çok, zayıf insanlar değil. Her gelenin belli Bi kilosu var hamilelikte de ekstra oluyor. Herkeste mi aynı sorun yaşanıyor bize mi has Oda şans işte.
Aselinkooo beren1901 çok şükür 😍 bana net bişey demiyor işte varsa böyle sıkıntılar göremem diyor. Olmayan Bi sebep daha doğrusu göremediği, şey için amniyosentez istiyor. Bende yaptırmayı düşünmüyorum 😊
beren1901 Aselinkooo bencede yaptırma düşüğe sebep olabiliyomuş.ciddi bişey görseydi net bişey söylerdi
Aysununannesi00 evlatkokusu0806 kuzum kiloyla alakası yk onun tamamen hamilelkt kaynaklı kilolu biri değilim ne ağrım bitiyor ne başka birşeym son aylarımdaym daha zor oluyor yatmaya yatamıyorm kalkmaya kalkamıyorm yatmak uyumak işkence gibi geliyor artk eşimin desteğiyle kalkıyorm yataktan tutup çekiyor yksa 2 haraktle bile nefes nefese kalıyorm
DemetF Agrilarin kg alakasi olmayabilir ama arkadas dogru soyluyor.Ne kadar zayif o kadar saglik rahatlik
Taze-annee Babyturan bende sizin gibi 63 ten 55 e düşmüştüm hamilelikten önce ne güzel tevafuk 🥰 23+3 üz 61 kiloyuz bizde 🤗