8+5 günlük hamileyim sürekli bulantilarimdan dolayı şimdiden 4 kilo verdim bile ama beni en çok rahatsız eden ağzımda biriken tükürük sürekli elimde poşetle geziyorum geceleri uyuyamıyorum. tükürügümü yutuncada kusuyorum naapacagimi şaşırdım benim gibi olanlar var mı ne yapıyor gecicek mi bu tükürük sorunu