blueberyy00 doktorumla görüşemedik bu süre zarfında o hafta izinli olduğu için kürtajımı başka bür doktor yapmak zorunda kaldı kontrol muayenesi için kendi doktoruma gitmek istediğimde 10 gün geçmediği için 250 tl gibi bi ücret çıktı. O yüzden ilk adetimi bekliyorum telde görüştük sağolsun aramıştı beni. Bir adet döngüsünden sonra gel muayene edeyim seni demişti. Ben de buradan sizlerden fikir almak istiyorum. Beklemek istemiyorum açıkcası vakum yöntemiyle ve küçük haftada olduğu için aylarca beklemek işime gelmiyor. Çok teşekkür ederim ilginiz için🙏💕