Doktorlar genelde 3-4 adet sonra öneriyorlar ama burda 1 adet sonra hamile kalıp bebeğini kucağına alan anneleri gördük. Ama rahim toplanması dinlenmesi lazım ona bakılırsa bir ay sonra hamile kalıp kimyasal gebelik geçirenleri de gördük( ben de dahil).
Doktorlara kalsa rahim dinlenmeli kendine gelmeli .