nese_gocuk Yarın bence gebelik yap merak ettim bende cesaret edip yapamam heralde günü beklicem Asyarslan60
Asyarslan60 Benimde öyle Suan bi yandan ümitlendirme kendini diyorum, yarın tekrar lh yapıcam canım bakalım bu kadar koyu çıkacak mı,normalde 1 aralıkta test yapıcam @nese_gocuk
Bfduam Sevimlianne_adayi adet olucak gibi belirtim var. Gaz daha önce daha fazlaydı azaldı, sık idrar ve halsizlik. İğne yapıyor belkide, ilk kez vuruluyorum.
TURNAA Bfduam çatlatma iğnesini daha öncede kullandım böyle belirtilere neden olduğunu düşünmüyorum inşallah güzel haberi alırsınız
Gamzecem Kızlar bende 22 Kasım’da çatlatma iğnesi vuruldum 23 mm di yumurtam çatlamak üzere demişti hatta yine de iğne yaptı aşırı bulantım oldu iştahım kapandı goguslerde hassasiyet oldu ama bugün daha iyiyim göğüs hassasiyetim geçti bulantım devam ediyor ara ara da ağrı oluyor sanki regli olucakmis gibi anlamadım pko hastasiyim zaten reglim hep düzensiz ilaç içinde regli oluyorum test yapmakta istemiyorum şuan beklemekte istemiyorum ne yapcam bilmiyorum
TURNAA Gamzecem beklemek en stresli yani ama kanda ve idrarda çıkması için beklemek gerekiyor belirtilere çok takılmamak lazım bence geçen ay gebelik diye tahmin ettiğim belirtileri yaşadım ama regli oldum Regli olacağını sanıp hamile kalan çok kişi var umudunu kaybetme
Bfduam Gamzecem bekllyceksin testte çıkmaz çünkü. Benden iki gün sonra vurulmuşsun iğne, bahs ettiğin belirtilerin aynısı birebir bende de oldu, iğnenin etkisi bence.
TURNAA Bfduam hiçbir belirtim yok belirti olmadığı için de olmayacağını düşünüyorum açıkçası benim adet öncesinde de kasık ağrım olmuyor düşükten sonra dengem değişti gögüs agrısı yaşardım o da artık yok
Sevimlianne_adayi TURNAA aynı ben benim de düşükten önce göğüs hassasiyeti adete yakın olurdu şimdi adet olacağımı hissetmiyorum bugün çatlama iğnesi gününü sayarsak eğer 11 gün oldu akıntı oldu 2 gün
TURNAA Sevimlianne_adayi düşük yapınca vücut alışıyor galiba ben hamile olduğumu gögüs ucu hassasiyetinden anlardım normal de ağrı koltuktan başlayarak artardı o zaman regli olurdum bu sefer hiç ağrı yok karın ağrım da yok hamileyken hafif ağrılarım olurdu regli sancısı gibi değildi daha farklı bir ağrıydi. benim de bugün iğnenin 9.gunu oldu ama çatlatmaya göre hesaplarsak bat 5 Aralık daha zaman var belki belirtiler başlar ikimizde de
TURNAA Sevimlianne_adayi hafif ağrıların olması normal bence çünkü dollenme olunca rahim büyüyor kalinlasiyor sağ ve sol kasikta ağrılar olabilir diye biliyorum
Bsrazynp11 HavvaTSN kuzum sen igneden kac saat sonrayi değerlendirdin doktor bana 36 saat dedide bnde bekledim ama simdide pisman oldum ya gec olduysa ya kacirdiysam keske gununde degerlendirsem diye kuskuya girdim
Sevimlianne_adayi TURNAA mesela soda testi var ben onu deniyeceğim internete okudum test alacaktım vazgeçtim ya beklicem