Zeytin20 PrensesAnnesi4 çantaya ne koyulduğunu hatırlamıyorum ki aaa şunu da koyayım dediğim ne oldu ki acaba 😂
PrensesAnnesi4 Zeytin20 Benimde ikinci gebelik sanki ilkmiş gibi bir tecrubesizlik gelmis bana bire dair dogumumu bile unutmuşum 😂😅
PrensesAnnesi4 Aslhn12 Bende üşeniyorum desem 😅🥴34 yaparim 35 te yaparim diye bekletiyorum 😅 eksikler gelsin inslh hazirlicam
Happy_001 PrensesAnnesi4 normal dogum olacaksa erken hazırla 34 falan kalsın kose de sezaryan sa 36 hazırladım ben
marbling10 PrensesAnnesi4 30 da hazırladım sanırım hee şey bitti bekliyorum 🤭 açtığım postta koyduğum her şeyi detaylı paylaştım profilimde bulabilirsiniz
PrensesAnnesi4 marbling10 Ay ne güzel ben daha şu gün olsunda hazirlarim diye diye son gunu hazirlarim artik 😅
hamisanne_63 Zeytin20 bende😅😅 oglum 5 yaşında ikinciye hamileyim sanki ilk defa doğum yapcam hiçbir bilgim yok hrrseyi unutmuşum ya🤣🤣
hamisanne_63 PrensesAnnesi4 ay ne bileyim ama 5 yılı geçti yani 6 yıl olacak unutmamı cok normal karşılıyorum 😅