Valla canım sana tavsiyem imkanın varken hemen yıka ütüle çantanı hazırla ben ha yarın ha bügun derken 36. Haftadayım bugun zorla yıkadım. Ağırlaşınca insan üşeniyor. Daha ütü var çantam hazır değil en baştan hazırlayıp koymadığım için pişmanım.
Ben bebek için kıyafeti fazla doldurmadım 10lu hastane çıkışının içinde yedek var zaten ayrıyetten yedek çorap iç zıbın ve zıbın koydum bu kadar yani. Annemi dinledim ben ne internetten izledim ne bişey abartıyorlar çünkü videolarda.
Ama çok duygusalmış onun koyagetlerini yıkamak falan, gözlerim doldu 🥴