VVV41 benim komple bayıltıldım, hiç ağrı sızım olmadı çok şükür, beni ameliyat eden perinatolog ve Prof tu, ameliyattan sonra 1 hafta banyo yapmadım korkudan ama yapmamakta zararlı birkaç gün sonra yapmalı aslında, banyoyu ayakta yapıp çıktım çok ellemedim vajene duşta hemen dışından şöyle bi su tuttum,banyodan çıkınca güzelce peçettehle kuruladım özel bölgeyi, progestan kuklanoyırunsur, özellikle sabahları onun kalıntıları geliyor, sabahtan öğlene çok sık çamaşır değiştirdim tabi sonrası da, çamaşırları ütüleyip giydim, ameliyat sonrası dr um antibiyotik vermişti 8 gün kullandım bitirdim,ayda bir kontrole gittikçe dr o antibiyotikten verdi her ay içtim, gece yatarken elma sirkeli su içtim, taharetimi ara Ara onunla yaptım sirkeli kaynamış soğumuş iyi suyla, ama genede az da olsa çıktı enfeksiyon, kültür yaptırdım ama üremeyen çıktı Allahtan , sonra biraz mantar oldu, dr önemsenecek derece de değil dedi, cuma günü tahlil vereceğim gene inşalalh çıkmaz ve bol su içmek birde tabi, dr kızılcık suyu idrar yolu enfeksiyonuna en iyi gelen su Demişti ama alıp içemedim