Ardeninannesiiii annesi_ allah korusun birbirimize bol dua edelim inşallah isminiz nedir isminizle dua edeyim🙏🏻 Sizde bana edin lütfen ismim Melissa🌸
sila_ annesi_ amin inşallah bende kendimi hep sezaryen diye hazırladım normal doğum olacağını öğrendim ona hazırlık yaptım hala da yapıyorum korku heyecan karışık durumdayım 😂😂
sila_ annesi_ sizi çok iyi anlıyorum bende 37 sen sonra eğilmekte kalkmakta herşey de zorluk çekmeye başladım 38+1 ne zaman gelmek isterse hanımefendi 😂😍
Busragb fatosd84 benimde dün akşam sancım oldu sezaryen istediğim için 8 ine gün verdi doktor ama suyum fazlaymış erkende gelebilirmiş
Busragb Busragb bende bugün gün aldım 8 aralığa dün sancılarım arttı baya suyum fazlaymış erkende gelebilirmiş hayırlısıyla kucağımıza alabilseydik bi :)