Benimde ilk aylarda gittiğim doktor tiroidim yüksek olduğunu söyledi, bir hafta arayla iki defa daha baktırdım, sonra dahiliyeye gözükmem gerektiğini söyledi daha sonra başka doktora gösterdim şuan ki doktorum iyi dedi değerlerin. Bebeğim şuan 5 aylık boğazımda baskı hissi oluyor son 1 aydır ara ara acaba diyorum tiroidlerimde mi sıkıntı var sanki boğazımı biri sıkıyormuş gibi baskı birde kalp sıkışması oluyor tiroidi olanlar sizde bunu yaşıyor musunuz? Çünkü tiroid belirtilerinde bunlarda varmış.