Mukkperi evet hızlı çalışıyor tiroidiniz. ben eskiden beri hipertiroidi hastasıydım 1.5 yıllık tedavi sonucu doktorum hamile kalabilirsin dedi, değerlerim normale gelmişti yani. ama gebelik ile birlikte yeniden hızla düşmeye başladı bu süreçte hep ilaç kullandım. gebelikte zaten hızlanıyor, ilaç dozunu iyi ayarlamaları lazım o yüzden. kesinlkle doktora gidin, size de ilaç verecektir. dediği şekilde kullanın. benim 16. hafta filandı sanırım ilacı bıraktım. geçmiş olsun size.