melissannesi Eymen_Enis_Ser 🤲🏻💞Aman ne güzel bitti bu serüven desenize 😌 Benim hamileliğim çok zor geçti o yüzden resmen gün saydım😌
melissannesi Tugba61 ben 15 aralık istedim dr istemedi 1 gün 1 gündür ne kadar kalırsa o kdr iyi dedi sağlık olsun ne yapalım😌🤲🏻
Tugba61 melissannesi doktorun dediğine göre belirlediğimiz haftadan erken gelme ihtimali de varmış. Haftası önde rahim ağzında da yumuşama var dedi bakalım bekleyecek mi 🤦🏻♀️😅
melissannesi erada Sizinde az kalmış hadi hayırlısı sayılı gün dedik dedik songünler geçmiyor anamm😌🎉🤲🏻
melissannesi ecemsmom Al bendende o kadar yani bide kızım var 3 yaşında eğil kalk o kdr zorlanıyorum ki😌
erada melissannesi evet 3 dogumum ama bunda daha stresliyim ins sagsalım herkez kucagına alsın evladını
Fatima42_ melissannesi maşallah ben de aynı 35+1 deyim doktorum Aralık sonu aliriz dedi nasipse 2 inci sezeryanim olucak
melissannesi Fatima42_ ben daha erken bekliyodm 20 aralık bana o kdr uzun geldiki😊 Bu arada heycan varmı ? Ben çok heycan yatım bugun tarih alırken
Fatima42_ melissannesi biz tam net tarih almadik ama heyecan olmazmi hic fena halde nasıl olacak doye korku da var sizde nasil durumlar😊