melissannesi Kızlar 35+1 deyim 20 aralık a 39+1 e gün aldım bugün 2. Doğumum olcak ama yinede cok heycanlıyım😌 Varmı benimle aynı durumda olan Aralık anneleri ne durumdasınız??
sumeyraballl melissannesi doktorum 38 de alırız dedi 2 hafta sonra hazırlık yapıcm gel gün vericm dedi sezeryan da ne gibi hazırlık yapılıyor acaba?
melissannesi Eymen_Enis_Ser 🤲🏻💞Aman ne güzel bitti bu serüven desenize 😌 Benim hamileliğim çok zor geçti o yüzden resmen gün saydım😌
Tugba61 melissannesi 35+3 üz bizim de 18-19-20-21 Aralık bu 4 günden birinde yaparız dedi doktor benim isteğim 21 i bakalım doktor kabul ederse 😌
melissannesi Tugba61 ben 15 aralık istedim dr istemedi 1 gün 1 gündür ne kadar kalırsa o kdr iyi dedi sağlık olsun ne yapalım😌🤲🏻
ecemsmom melissannesi 35+3 teyim bende öylesine sordum sezaryen olursam ne zaman diye 21 Aralık ve sonrası dedi 😂çok uzun değil mi dedim ya bakalım 🤔
melissannesi ecemsmom Bende aynısını dedim dr.a neden acele ediyosun diyo tutabildiğim kadar içerde tutayım dedi😌 Hadi bakalım nasip ne zaman