cavcier Merhaba, 75 gram şeker yükleme testi yaptıranlar sonuçlarınız nasıl? 1 saat sorası olması gereken referans aralığı neydi ne çıktı 2 saat sonrası neydi ne çıktı? Benim açlık 79 bir saat sonra 153 iki saat sonra 104 çıktı.
Ssevilayy cavcier benim de 24. Haftamda 1 saat şekerim 153 çıktı. Her gün en az yarım saat yürüyüş yapmamı söyledi. Birde şekerli ve paketli gıdalardan uzak durmamı söyledi ama ben zaten yemiyodum öyle. Nasıl yüksek çıktı anlamadım 🥺🤷♀️
cavcier Merveikratanem bana doktorum yüksek diyet yapman lazım dedi internetten bakınca da normal olduğunu gördüm bu yüzden bir sormak istedim teşekkür ederim ☺️
Selin12- Merveikratanem 1saatlik şekeriniz biraz yüksek çıkmış 140 olması lazım diye biliyorum bende doktorum o şekilde dedi ban
Sermec27 Merveikratanem canım yine dikkat etmen gerekiyor evet cok riskli bir sayı değil ama gebelikte 1. Saat 140 altı olmalı sen 1. Saatte sınırı geçmişsin tavsiyem dikkatli olmanda fayda var
babynil @cavcier 140in altinda olmasi gerekio 1saat sonra die biliorm. Benimde cikti sekerim diyet yapiorm
cavcier Merveikratanem 2 kilo mu aldınız sadece maşallah 🤩 benim tekil gebelik 26. Haftamdayım 7 kilo aldım 58 le hamile kalmıştım
Merveikratanem cavcier ben kiloluyum 98 kilo hamile kaldım 100 kilo oldum 27+1 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim kizimda doğumda 9 kilo aldım doğuma kadar
Kelebekim Bende dün yaptırdım, açlık 80. 1 saat sonrası 158, 2. Saat 96 çıktı. Doktorum gayet iyi dedi. Ben en 26+6 yım 2,5 kilo aldım.
cavcier Ssevilayy bende paketli gıda yemiyorum yürüyüş yapıyorum hareketliyim aslında dikkat etmeye çalışıyorum nasıl oldu anlamadım 😅
babynil @cavcier benim 146cikti biraz yuksek 100ml denemeyelim 1hafta takip edelim dedi doktorum. Takipte fark ettik ki 180leri gecio