Cilekliruyam anneyimmm_ doğru içimizde kalcak hali yok 😂😂 ama oğluşumu öpüp koklamak istiyorum hemen 🙈🙈🙈🙈😍
sila_ mcansu normal doğum olucak benimde belirti nasıl olacak bilmiyorum beklemedeyim korku da var heyecan da
mcansu sila_ aynı durum bende de var üstüne sezeryandan da korkuyorum haftası geçince sezeryana kalırsam diye.
Leydis7mom 39+2 deyiz kasılmalar ve yalancı sancılar var o kadar🤷🏻♀️ Pazartesi doktora gidicem açıklığa bakıcak, başı biraz büyük. Sezeryan olucam büyük ihtimalle hayırlısı..
sila_ mcansu Allah yardımcımız olsun bazen bende düşünüyorum hadi açılma olmazsa acil sezaryen yapılırsa diye ben normalde hep kendimi sezaryen hazırladım ama doktorum normal olacağını söyledi normale hazırladım şimdi de 😂
Ruveydahifa anneyimmm_ son günler geçmek bilmiyor bu arada hafif kasık ağrım var inşallah doğururum 😍🙈
ilknurr20 Cilekliruyam 40+3 bende aynı durumdayım bundan bi kac hafta once geldi gelecek derken hayla bekliyorum
Aysebln Cilekliruyam kendimi gördüm 🤭 benim 40+0 da gece sancılarım başlamıştı 40+1 de kızım dünyaya geldi 🥰 Rabbim bu gece doğurmayi nasip etsin inşallah bir avazda kurtul 🙏🧿
rgk Cilekliruyam 40+0 kırmızı çizgim, 37 yim ben de, doktora 1 gün bile fazladan beklemem dedim valla😂