Ruveydahifa Cilekliruyam bizde de durumlar aynı 40+2 olduk plates egzersiz yapıyorum hurma yiyorum niyeti yok gelmeye suni almak istemiyorum ya 😩🥺
Betl Cilekliruyam 39+6 geliceginin umudu kalmadı… Gelmezsen Gelme diye şarkı söylüyorum durmadan 😄 istediği kadar inat yapsın illa cikicak kaçış yok
mcansu Cilekliruyam Al benden de o kadar. 😅 39+5teyiz bizde gelen giden yok. Bugün nişanım mı geldi diye düşünüyorum ama bilmiyorum bişi geldi de. Sancım yok 2 cm açıklık var. Nolcam bilmem.
_Aysgll_ Cilekliruyam Bizde bugün 41+0 olduk. Arada sancı ve kasılmalar oluyo ama düzenli değil 🤦🏻♀️ Hala bekliyoruz kızımızı ama onun pek niyeti yok gibi 🙈
Esmaaaa_ Cilekliruyam hayırlısı olsun İnşALLAH sizde kolaylıkla ALLAH ın izniyle kucağınıza alırsınız ❤️
Cilekliruyam Ruveydahifa gelmiyo bacım 37 haftadan beri hurma yürüyüş squat ilişki ne varsa yaptım yok gelmiyo 😂
Cilekliruyam Betl aynen doktorum en son salı gününe kadar gelmezse salı günü suni ile başlatırız dedi 😂
Cilekliruyam mcansu akıntı rengi kırmızı kahve pembe falansa nişandır canım belki bir iki güne doğar senin 🤗
mcansu Cilekliruyam yok canım sarıydı. Netten baktım sarıda olabilir diyor ama bakalım bilemedim ne geldi.
sila_ mcansu benimde sarı akıntım oluyor ama doktora gitmedim internette enfeksiyon olabilir dedi birisi de doğumun yakın ondan sarı renkte dedi
anneyimmm_ Cilekliruyam @Ruveydahifa @Betl @mcansu @_Aysgll_ @Esmaaaa_ kiminki içinde kalmış 🥰🤣🥰🤣 değmen anam çocuklara gelecek zaman bi gelirler tutmak istesen tutamazsın 😂 ben oğluşuma hiç doyamıyorum valla hayırlısı ile gönlünce gelsin annesinin eççek sıpası 😂🙈
Cilekliruyam anneyimmm_ doğru içimizde kalcak hali yok 😂😂 ama oğluşumu öpüp koklamak istiyorum hemen 🙈🙈🙈🙈😍
Ruveydahifa anneyimmm_ son günler geçmek bilmiyor bu arada hafif kasık ağrım var inşallah doğururum 😍🙈
mcansu sila_ daha çarşamba günü hem idrar tahlili hem idrar kültürü yaptılar enfeksiyon çıkmadı temizdi. Bide bu gelen akıntı gibi değildi çok yoğun sümüksü halde parçalardı
sila_ mcansu normal doğum olucak benimde belirti nasıl olacak bilmiyorum beklemedeyim korku da var heyecan da