Mavisinannesi2 canım benm benm. 2 doktorun vardi ilk hamilelik başında iksiide erkek dedi hatta ablamın oğlunun beşiğini falan getirdik masraf yapmayalım erkek zaten diye.. sonra ben Eskişehir’e memlete gittim Ogün de annemi hastaneye götürecektim rüyamda bir kadın yüzü belli değil bana 2 kere senin kızın olacak senin kızın olacak dedi.. sabah uyanınca hastaneye gitmeden önce anneme anlattım hayır olsun dedik neyse annemi hastaneye götürdüm annemin işlemleri yapılırken dedim ben bı kadın doğumcuya gireyim hazır gelmişken başka bir göz daha baksın safiye diye bir doktor boştu ona girdim hemen Bursa’dan geliyorum dedim öyle bı genel bakar mısınız falan dedim ultrasonda bana dediki cinsiyetini öğrendiniz mi bu esnada 16. Haftadayim evet dedim erkek kadın hayır senin kızın olacak dedi aaa dedim ne senin kızın olacak dedi bir kere daha şok oldum yani kız erkek olması hiç sorun değil rüyamda görüp aynı gün böyle bişey yaşamam çok sevindim sağlıklı olsunda dedim ama erkek denmişti dedim şimdi sizden böyle duyunca bide rüyamda gördüm dedim güldü doktor kız kız yüzde yüz dedi 😊 Allah’ın izniyle sagliklica kucagimiza almayı bekliyorum 💓🌺