Mavisinannesi2 valla canım 20.haftaya kadar göstermedi sonra sonra %70 kız dedi doktor 28 haftada tekrar sordum önce kız dedi sonra aaaa erkek bu dedi eşime söyledim one öyle dedi özele gittim oda ilk başta kız dedi eşim iyice bakın dedi doktor tekrar baktı aaaa erkek bu dedi rüyamda hep kız gördüm kız güzeli sarışın maviş oğlum oldu şimdi 19+1im buda göstermiyor bakalım ne olacak çok merak ediyorum tabiki önemli değil cinsiyeti bir oğlum var bir de kızım olsun çok isterim fakat son zamanlarda yaşananlardan sonra kızım olsun istiyor muyum emin değilim çünkü beni çok fazla etkiledi insan babasına kocasına bile emanet edemiyor kızını Allah yardımcımız olsun