Nevruzece Happyy_mam93 yoğun akıntı oldugu zaman değerlendir bir gün sonrası test zaten biri daha az siliktir ozaman çatlama yine değerlendir
aslidbd Happyy_mam93 olabilir de ama olmayadabilir çünkü bu ay bende ovulasyon yaptım 8. gün aynı seninki gibiydi değerlendirdim sonra testlere devam ettim silikleşmeye başladı ama 17. gün yine çift çizgi oldu yine değerlendirdim, hayırlısı artık
aslidbd Happyy_mam93 son 1 senedir var evet ama işk defa bu ay kendim ovulasyon takibi yaptım. 8. gün başladım direk çift çizgiyi gördüm öbümüzdeki ay daha erken başlamayı düşünüyorum
aslidbd Happyy_mam93 belirtileri dinlemiyorum inan çünkü bedenim beni o kadar çok yanılttıki artık aldırış etmiyorum. Bat 4-5-6 aralık bakalım hayırlısı artık:)
aslidbd Happyy_mam93 evet canım dün yaptım hatta çıkmadı. Bat 7 aralık gösteriyor. Elimdeki test erken gebelik testi değil normal kaset test. Sen de nasıl durumlar?
Happyy_mam93 aslidbd benim adetime daha 13 gün var canım belirtim suan yok erkende daha bence sende günün bir gün geçtiğinde yap tekrar test
aslidbd Happyy_mam93 evet yaparım ama adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor. Büyük ihtimalle bu ay da olmadı