Mrvyldrm1 Browniee inegölde oturuyorum çok doktora gittim bir muayenede iyiyseler diğerinde kötü oluyorlardı. Yalçın hocada doğum yaptım bir kere suratsız halini görmedim. İşinin ehli ve çok babacan bi doktorz.
Suheylabudak Browniee Doruk hastanesi Suhendan Bendarlı çok övüldü birde kendi doktorum Jimer hastanesinde Fatma Nuray altıner Sözeri :)
Nisayluh SekerDehasi evet kesinlikle öğle artık kimse empati kurup muayene etmiyor ama herkesin gebeligi kıymetli
Rabiikk Browniee Doruk Hastanesi Çekirge Şubesi Dilek Doğan Baş Hanım o kadar çok ilgili ki kesinlikle tavsiye ederim 🤗
DuyguEcrin Jimer de doc. Bilge çetinkaya demir ilgili anlayışlı bir doktor ona gidiyorum. Çokda memnunum. Birde dorukta sühendan benderli her ikisinide tavsiye ederim