Adaaa16 38+6yım dün muayenem vardı doktor çatı muayenesi yaptı 1.5 cm açılma var dedi. Şimdi de böyle önce açık kahve sonra kanlı aşırı sümüksü bir şey geliyor. Nişan mı bu? Hastaneye gitmeli miyim yoksa sancımı mı bekleyeyim. Bilen yazsın lütfen 🙏
Aysebln Adaaa16 çok büyük ihtimalle evet nişan canım kasılmalar ve sancı olmadığı sürece gitmene gerek yok ha kanaman artar suyun gelir o zaman gidersin o ayrı ama nişan gelir gelmez hemen doğum olmuyor kiminin saatler sürüyor kiminin günler sürüyor benim haftaici nişan gelmişti ama sancılarım cumartesi gece baslamasti pazartesi sabah doğum olmuştu
DefneRana Adaaa16 çatı muayenesinden sonra nişan gelmesi çok normal yüksek ihtimalle nişan sizinkide. Bebek hareket ediyorsa su gelmesi gelmesi yoksa sancı yoksa biraz bekleyn derim ben nişandan 3 gün sonra doğurmuştum
Minicikkiz Adaaa16 Benimde geçen hafta 2 cm açıklığım vardı. Senin nisanın gelmiş. Sancını evde çek. Suyun gelirse gidersin. Rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Merveonay Adaaa16 nişandır canım ama doğum başladı denemez nişan geldikten 2 hafta sonra suyum gelmişti gitmiştim mesela sakin ol
alyaninannesi2 Nişan bence canım. Sancı sıklaşmadıysa suyun gelmediyse ve kanaman yoksa bence gitme biraz evde takip et
Aysebln Adaaa16 bu bahsettiğin normal canım nişan gelmiş dediğim gibi benim bahsettiğim bildiğin bir kanama ağrı sancı olmadan gitme doktora bir de suyun gelirse gidersin yaşamış biri olarak söylüyorum sancılarını da evde çek dayanabildi gün yere kadar hastane de zor oluyor zaman hiç geçmiyor
Adaaa16 Aysebln sizi sıkıyorum ama şuan sorabileceğim kimse yok eşim de işte yalnızım 😭 peki bu nişan denilen şey gelip bitiyo mu hemen benim devam ediyor da ped koydum akıyo yani
Aysebln Adaaa16 Bu kişiye göre değişiyor canım kiminin bir kerede geliyor kiminin parça parça geliyor bünye meselesi sanırım
Adaaa16 Merveonay hadi ya ben bugün doğurcam sanıyorum 😅 zaten doktorum bana pzartesi gelirsin serum veririz dogumu başlatırız dedi normal dogumda ne serumu vercek acaba🙄 bebeğin suyu azamış artık doğması gerek dedi dün
Adaaa16 Merveonay ben de suni sancı mı yani dedim yok suni daha fazlası dedi irdelemedim pek. Bakalım bekleyip görcez cok tesekkür ederim🙏
Merveonay Adaaa16 bekle bakalım biraz takip et sıklaşırsa dakka tut doktoruna bilgi ver duş alabilirsin rahatlatır seni canım
Aysebln Adaaa16 doğum sancısı belden gelir ve kasiklara doğru yayılmaya başlar canım önce şiddeti hafiftir ama zamanla şiddeti artmaya başlar bebek tek bir yere de toplanır ve kasılır sancinin gelmesi süresi zamanla kısalır yani ilk başlarda 15 dakikada bir geliyorsa bu zamanla 5 dakikaya kadar düşer senin yapman gereken de şuan bunu takip etmek kaç dakika da bir geliyor onu kontrol et