Hernameises Minicikkiz ahaha😂😍planlarımızda aynı doktorum da öyle söyledi en iyisi sancıları evinde karşılamak umarım açılma olur ve gittiğimizde çok beklemeden kavuşuruz sağlıkla 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hernameises Sumeyye1234 çok geçmiş olsun eklem ağrısı mı biraz egzersiz yapsan hareket durumun nasıl ☹️
Sumeyye1234 Hernameises belim kasıklarım 1 haftadır cok kötü egzersiz değil yerimden zor kalkıyorum ağrıdan neyse ki perşembe doğum inşallahh
H_myra1 Hernameises 37+6 yarın 38 olacagım normal dogum olacak inşallah bir sıkıntı çıkmazsa 3.gebeligim doktorum 29 30 gibi gel dedi kontrol için yani hiç doguramicak gibi hisediyorum 😫 diger iki bebegim 40.kadar bekledi
Hernameises H_myra1 Maşallah 3 normal doğum mu yapmış olacaksın 😊🙏🏻Valla helal olsun kolay gelsin inşallah 🙏🏻