Hernameises nvn-mutlu nvn-mutlu aynen kendimizi sona bırakırız hep olsun günün belli en azından canım sağlıkla inşallah 🙏🏻🧿❤️
Hernameises Minicikkiz tam tamına aynı hafta ve gündeyiz canım aynen bende epidural normal doğum düşünüyorum rabbim sağlıkla getirsin inşallah❤️🦋🤗Bakalım hangimizinki erkenci çıkacak heyecan dorukta 😂😂😂🙏🏻😍☺️😊😉
Minicikkiz Hernameises Ya hiç sorma. Sürekli ne zaman gelcek diye düşünüyorum. Artık gelsin istiyorum. Son haftalar insan dayanamıyor 😊 Evet aynı gündeymişiz. Ben normalde evde sanciyi çekip öyle hastaneye gitmeyi düşünüyodum. Sonra öğrendim ki 5 cm olursa epidural oluyomus. 7. 8 de vurmuyolarmis. O yüzden bir kaç saat evde durup giderim. Yoksa iğnesiz nasıl dogurcam korkuyorum 🤣
Hernameises mavi_kus ooo maşallah çok yakındır diye düşünüyorum senin ki canım heran tetiktesin 🤭🙂☺️😊sağlıkla gelsin inşallah💙🧿🦋🙏🏻
Hernameises Kubradlgn31 Amin canım dediğin gibi ilk doğum normal doğruma isteği ve aynı duygular Rabbim kolay getirsin hepimizinkini🙏🏻❤️❤️❤️
Hernameises Mervexxx bizde sana başarılar diliyoruz 😂🤗🦋Dilediğinden daha güzel bir doğum olsun canım benim 🙂😍🥰🤗
Hernameises Zhra4242 ooo çok az kalmış son günler son saatler olabilir Rabbim hayırlı sağlıklı getirsin inş❤️💙🧿
E-kt Hernameises 🥰🥰amiin inşallah tmm uzun yazmasınıda severim zaten 😁 rabbim nasip ederse pozitif paylaşmak istiyorum 😍bence her doğum pozitif aslında çünkü nolursa olsun evladına kavuşuncaaa herşey güzeldir diye düşünüyorum kavuşursam aşırı pozitif yazacağım 🥳🥳inşallah rabbim bir nefeste kavuştursun tüm bekleyenleri
Hernameises Superannis sezeryansa artık bu hafta içinde gün verir diye düşünüyorum canım kolay atlatacağın bir sezeryan doğum olsun inşallah ❤️🙏🏻🙏🏻Sağlıkla gelsin 😌😌
SEmerry Superannis Yaa maşallah nasıl gün vermez şaşırdım benimde üçüncü gebeliğim üçüncü sezeryanım 36+1 de gün aldım 38+5 te olucak doğumum nasipse ☺️💗
Hernameises Minicikkiz ahaha😂😍planlarımızda aynı doktorum da öyle söyledi en iyisi sancıları evinde karşılamak umarım açılma olur ve gittiğimizde çok beklemeden kavuşuruz sağlıkla 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hemsireda Merhaba annisler , 37+3 um Bende 38+2 se sezaryen doğumun olucak 3 aralıkta cok da korkuyorum Allah yardımcımız olsun
SEmerry Hemsireda Ayy aramızda bir hafta olucak ben 36+6 yım Doğum 38+5 te olucak nasipse ☺️☺️ Sağlıkla kavuşalım☺️
sila_ Hernameises 38+1 batmalarım ve karın sertliği bel ağrısı akıntı olduğu İçin şuan hastaneye gidiyorum inş kötü bişe çıkmaz ve normal doğum olacağım inş
Aysekrtl Hernameises bizde 38 oldukk..Normal doğum bekliyoruz bakalım sancım falanda yok ses seda yok.. 😊