Nar güçlü antioksidandır, gebelikte zararından çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Ama onu yedim bişey olmadı bunu yedim bişey olmadı diyip buradaki heyecanlı hamile arkadaşların aklını bulandırmamalıyız. Çiğ köfte etsiz ise yenilebilir ama etsiz olmak zorunda. Anne karnında bebeğe birşey olmaz demek son derece yanlış. Varsa kanıtlarla konuşun ya da sonsuz sessizlik. Bunu daha öncede söyledim, kola içiyorsanız, sakatat yiyorsanız, çiğ et tüketiyorsanız bu sizin bileceğiniz. Kendi bebeğinizi sizden daha iyi kim düşünebilir? Ama kimseyi ben yaptım birşey olmadı sorun yok diyerek yönlendirmeyin. Sizde şans eseri olmaması karşınızda ki kişide de olmayacağı anlamına gelmez. Bu vebali almayın.