Mukaddesahin eceturan bırakın deme sebepleri sezeryan olunca anne kan kaybından gitmesin diye ben internet de öyle görmüştüm
eceturan Mukaddesahin evet dr dedi 32. Haftada birakacaksiniz olurda ani bi sezeryan vs kanama durmuyor. En az 5 6 gun kan sulandirici kullanmamam lazimmis.
Damlabgrgn Mukaddesahin hamile kaldığımda kullanmaya başladım, 34. Haftada bıraktım. Şu an 36+4 deyim haftaya doğumum olacak ❤️bu arada ben kilolu hamile kaldım, tansiyon şüphesi ile kullandım şükür herhangi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.
Mukaddesahin Damlabgrgn maşallah ne güzel bende 32 de bıraktım Kontrole gideceğim insallah bende bi sorun yaşamam
Melikegencl 17 haftalık hamileyim doktor bana gebeliğimin başından beri coraspirin vermedi doktoru değiştirdim farklı doktora gittim daha yeni coraspirin verdi bugüne kadar Allah’a emanet gelmişiz gerçekten doktor çok önemli
Mukaddesahin Melikegencl doktorum bana da geç başlattı oda tansiyon gördükten sonra tansiyonumda hiç yükselmedi ama ne olur ne olmaz diye başlatmıştı benmde
Melistosum zeynnn5441 benm bebeğe giden bir damarda kan akışı yavaşlaması gördü ve ecoprin verdi oysaki corasprin kullanıyordum ecoprin dozu daha yüksek dedi kullandım 1 hafta sonraki randevuda çok şükür damar beslemeye başlamıştı bebeği 🙏 bırakayım mi diye sormaya çekiniyorum valla demekki iyi geliyor