Elaz cennetkokulum_ ben belimin ağrısından topalliyorum ve bebegim biraz aşağı inmiş hissediyorum uzanınca hareketleri alttan canımı acıtıyor doğum yaklaşıyor ondan böyle.oluyoruz
Anne8484 cennetkokulum_ şimdi doktordan çıktım 35+6 bende de aynisi 1 haftadır var ve normal oradaki bağlar geriliyor cocuk kilo aldıkça dedi
cennetkokulum_ Anne8484 anladım canım geçmiş olsun benim kontrol 7 aralıkta nstye baglancaz artık bakalım
Elaz Plncnr-dnsn benim 3 4 gündür kuyruk kemiğinde özellikle çok ağrı var topalliyorum belimin ağrısından aciklik olabilir mi acaba 35 haftaligim
Plncnr-dnsn Elaz yok canım sanmam benimde belim ayağıma vuruyordu daha önceden doktorum ekstra kalsiyum magnezyum takviyesi vermişti velbon adlı ilaç ama yine de bi doktoruna söyle istersen
Ezgiilgin Edaaece benim de aynı 35+4 haftaligim belim çok ağrıyor kasıklarım ağrıyor sancı giriyor ama geçen hafta gittiğimde nst de çıkmadi doktorum istirahat edeceksin dedi suyun yada kanama gibi bir durum görürsen gel dedi ben bu hafta gitmedim kontrole
Ezgiilgin Edaaece Hadi hayırlısı sağ salim alalım kucağımıza inşallah 🤲 bende biran önce doğsa diyorum ama bakalım son iki hafta kaldı
Defne34 cennetkokulum_ aynn ya bnm de oyle 34.haftamdayım sızlıyor gıbı agrıyor sanırım rahıme baskı oldukca vajına genıslıyor