cennetkokulum_ Kızlar vajina ağrısı yaşıyorum iki gündür belimin ağrısı da bacağıma vuruyor yattığım zaman iyiyim ama döndüğüm veyahut ayağa kalktığım zaman vajina ağrım çok feci şekilde oluyo normal mi var mı yaşayan??
Elaz cennetkokulum_ ben belimin ağrısından topalliyorum ve bebegim biraz aşağı inmiş hissediyorum uzanınca hareketleri alttan canımı acıtıyor doğum yaklaşıyor ondan böyle.oluyoruz
Anne8484 cennetkokulum_ şimdi doktordan çıktım 35+6 bende de aynisi 1 haftadır var ve normal oradaki bağlar geriliyor cocuk kilo aldıkça dedi
Defne34 cennetkokulum_ aynn ya bnm de oyle 34.haftamdayım sızlıyor gıbı agrıyor sanırım rahıme baskı oldukca vajına genıslıyor
Plncnr-dnsn Edaaece benimde özellikle bu hafta çok yoğun bir şekilde bıçak batması gibi anlık ağrılar girdi çıktı bide belim zonkluyordu bugün kontrole gittim 5 cm açıklığım oluşmuş
cennetkokulum_ Plncnr-dnsn yaa bende bu şekilde mi acaba 7 aralıkta randevumuz bizim de aklıma gelmiyo değil acaba açılma mi oluyor da ağrıyo diye
Ezgiilgin Edaaece benim de aynı 35+4 haftaligim belim çok ağrıyor kasıklarım ağrıyor sancı giriyor ama geçen hafta gittiğimde nst de çıkmadi doktorum istirahat edeceksin dedi suyun yada kanama gibi bir durum görürsen gel dedi ben bu hafta gitmedim kontrole
Ggzdtpl Bende 34.haftaya girdim ara ara bende de çok şiddetli oluyor yan yatıp geçmesini bekliyorum kontrolüm 35. Haftada ama gitsem mi doktora bilemedim
cennetkokulum_ Ggzdtpl canım geçmiş olsun gecmiyecek gibi ise git doktoruna mutlaka iki gündür benim de ağrım var bu şekilde yattığım zaman geçiyor ama ayağa kalkarsam ağrı hemen başlıyo
Plncnr-dnsn ogretmen_anneee anlamıyordum ama bugün 5 cm açıklık var diyince o bıçak saplaması gibi olan ağrı ona işaretmiş
Plncnr-dnsn cennetkokulum_ olabilir canım benim ilk 34 te gaz sancısı gibi başladı baskı vardı çok kasıklarımda o zaman gittiğimde 2 cm açıklığım oluşmuş erken doğum riskim vardı şimdide vajina batması çok yaşadım oda açılmaya işaretmiş kafasını yerleştirmeye çalışıyormuş bebeiş
ogretmen_anneee Plncnr-dnsn aaaa işte biz farketmiyoruz yaa keske anlasak geç kalmayız 🤦🏻♀️ Ne dediler size peki
cennetkokulum_ Plncnr-dnsn anladım canım hareketleri de önceki kadar güçlü değil ediyo ama güçlü değil sizin de mi öyleydi peki
Plncnr-dnsn ogretmen_anneee pelvis kemiği açılıyormuş kanala yerleşiyormuş bebek o yüzden o ağrılar giriyormuş hiçbir ağrını doktora söylemekten çekinme canım kişiden kişiye değişiyormuş çünkü 5 cm nasıl oldu ben anlamadım öyle çok ağrı çekmedim ben saniyelikti hepsi ağrı girdiğinde hareketleri çok sert oluyor ben hareketlerinden dolayı canım acıyor sandım ama Meğerse açılmam oluyormuş
Plncnr-dnsn cennetkokulum_ yok canım benim hareketleri çok daha sert oldu özellikle geceleri uyutmuyor şimdiden spa ☺️
ogretmen_anneee Plncnr-dnsn anladım canım çok teşekkür ederim. Bende gece doktora gittim kasılmalarım olduğu için serum verdiler ayakta kalmışsın dediler eve gönderdiler dinleniyorum . Gerçekten ayakta kalınca benşm kasılmalarım artıyor 😞 inşallah yavrularımızı zamanında sağlıkla kucağımıza alırız