Kızlar hepinize selam, yarın regl 3. Günüm doktora gideceğim ve artık muhtemelen tedaviye başlayacağız sanırım ilk adım klomen olacak (bilinen bir sorunumuz yok, bütün testlerimiz temiz sadece hsg filmim yok) Klomen kullanıp hamile kalan arkadaşlar ekstra bir takviye vs kullandı mı merak ediyorum (vitamin vs gibi). Bir de ekstra olarak nelere dikkat etmem gerekir sizce, klomen kullanıp hamile kalan tecrübeli annelerimiz cevap verirse çok sevinirim.💖