Dila71 mervebsrnn canım o normalde de baya kiloluydu 80 kg falandı hamilelikte de kilo alınca 95 falan oldu. Göbeği yaranın üstüne geldiği için baya zorlandı hatta doktor korse taktırmış
Sevda-06Macit mervebsrnn Bende sezeryandan korkuyorum hem normal daha sağlıklı diyorlar. Insalah normal olur
Aslikayra Peki sezeryan da tüm narkoz alan oldu mu aranızda . Bende panik atak var ve hiç ameliyat olmadım aşırı korku var içimde yarım uyusmayla asla sezeryan olamam 😥