mervebsrnn normal doğum sancısı hiç çekmedim planlı sezeryan doğum yaptım . Dünyaya bir daha gelsem yine sezeryan yaparım . Bana çok kolay geldi , ikinci gün ayaktaydim her işimi kendim yaptım . Dikişlerim sorun olmadı ağrım oldu taniki ama asla dayanılmaz değildi bence ayrıca ağrı kesici de kullanılabiliyorsun ağrın olduğunda ☺️ kuzenim benden 10 gün sonra oldu kiloluydu baya sıkıntı yaşadı toparlanamadi falan. Demem o ki kişiden kişiye değişir bütün doğumlar kişiye özeldir içinizden ne geçiyorsa onu yapın . Bana doktorum suni sancı ile deneyelim dedi gelişim geriliği vardı bebeğimde ben riske atmak istemedim sezeryan istedim . Çok şükür şimdi 37 günlük ikimizde çok iyiyiz