[silindi] evet her ne kadar aslında destek olup sen her halinle güzelsin desede yinede dediğin gibi özgüveni zedeliyor eskisi gibi ince belim dümdüz bacaklarım olsun çatlağım vs olmasın istiyorum böyle kendimi kötü hissediyorum en çokta dediğin gibi eşe karşı eşimin beni öyle görmesini istemiyorum ama elimden geleni yaptığım halde olmuyor bilmiyorum şuan bunu yazarken bile ağlayasım geldi 😔