Dbe24 secoz daha düşmemiş düştüğünü sanki normal göbekmiş gibi baskıyı altta hissediyorsunuz dahada ağırlaşıyor sanki
nazcicek_3 secoz yok anam ne dusmesi ben buraliyim daha diyo benimde mideme tirmandi oglum 38.2 gunluguz
Mervenin_Mucizesi Gögüsle karın arasına 4parmak giriyorsa yani öyle mesafe varsa eğer düşmüş oluyormuş 😀😀 bana öyle dediler
secoz ElifB08 bunu hiç bilmeyen ben bile fark ettim düşmüş baya maşallah 😂 benimkinin niyeti yok düşmeye
ElifB08 Minikayakkk bende hissediyorum sanki araç kullanamıyorum resmen karnım ayaklarıma değiyor. Yatarak kullanıyorum son bir haftadır 😅
ElifB08 Edaaece 37+4 olucam bu geceden sonra 🥲 ama çok pis sardım bir an önce doğurayım diye hurma, pilatese kafa göz girdim. Pilates topuyla özellikle bütünleştim. Sık sık duş alıyorum ılık-sıcak arası. Doğurursam tavsiye vericem 😂
haziranin25i secoz göğüs aranla göbeğinin arasına 4 parmağın girerse düşmüş oluyor kuzum. Parmakların havada kalmayacak arasına tam girdiğinde düşmüş oluyor
ElifB08 secoz nasıl hamilelik geçirdiniz yatarak mı hareketli mi? Ben kıpır kıpır olmama bağlıyorum 🥲