Yeniiannecikk Merhaba hanımlar sabah bı post açmıştım ama.tekrar sormak istiyorum 24 Kasım’da kan vermiştim onda beta 14.00 çıktı Bugün tekrar verdim onda da beta 35.400 çıktı Artış nasıl acaba? 🥲
Sermec27 Yeniiannecikk bu işte bir karışıklık var canım 24 kasımda 14 cıktı sadece dimi bugun 26 Kasım ama sen 35400 cıktı diyorsun blr yanlışlık olmasın 2 günde 2 katı artsa 28 olur hadi 28 olmasın 4 5 katı artsın 100 olsun ama 2 günde 14 ten 35400 olmaz canım emin misin bu değerlere
asliu_ Yeniiannecikk bence betayla falan ugrasmayin doktora gidin keseyi gorun aradan on gun veya iki hafta gecsin kalp atisini duyun en güzeli beta hcg onemli degil onemli olan kese ve bebegin kalp atisi bence 🌷
Yeniiannecikk ipekveatlas yaaa 🌺🌺😍😍 3 yaşında bı kızım var allahm inşallah sağ salim alırım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 daha doktora gidemedim lan verdim şuan 😍😍😍
ipekveatlas Yeniiannecikk 2 katı artması gerek ama %60-70 bile yeterli canım seninki 2 katın üstü bence cok iyi. insallah sağsalim alırsın kucağına🥳🧿🤍
Gkc02 Merhaba, bana da fikir verir misiniz ? Çok endişeliyim. Beta hcg ilk başlarda normal yükseliyordu. 12 kasımda 364 19 kasımda 3698 çıkmıştı. Ama bugün verdiğimde 12.492 çıktı. Normalde 2 kat artış ile 24.000 lerde olması gerek. Bu arada 6+0 dayım. Böyle olan var mı aranızda ?
Gkc02 Aselinkooo 6+0 da olup az artış olunca endişelendim. Acaba bişey mi oldu diye. Normal mi diyorsunuz.
Yeniiannecikk Sermec27 şuan böyle dedikten sonra e nabizda baktım.tekrar ilk i 14.00 Bugün yaptirdigim da ,35.400
Happysmom Gkc02 tahminen iki kat artış diyorlar bunda bir kesinlik yok hormon sonuçta matematiksel hesaba göre gitmiyor stres yapmanıza gerek yok sürekli beta baktırmanıza da gerek yok kan değerlerinize bakıp doktorunuz sorun olup olmadığını söyler size buna takılmayın
Aselinkooo Gkc02 artış var azalma olsaydı sorun olurdu zaten 6 haftalık olmuşsunuz en geç 1.2 hafta içinde keseyide bebeğide görürsünüz 😍 kendinizi strese sokmayın.
aley_ckmk24 Gkc02 benim arkadaşıma da öyle olmuştu şuan 10 haftalık. Kendinizi strese sokmayın sağ salim kavuş yavruna inşallah 🤲❤
Gkc02 aley_ckmk24 Keşke baktırmasaydım diyorum şimdi. Çok teşekkürler içimi rahatlattınız çarşamba doktora gideceğim inş bir problem yoktur. 🙏🏻
Gkc02 Happysmom İlk gebeliğim ondan galiba. Çok haklısınız ama ister istemez endişeleniyor insan 😞 stres yapıp daha fazla gerilmeme gerek yok ortada bişey yokken doğru söylüyorsunuz.