oztrk14 Glshhhh94 bende 1ay oluyor vurundum canım özelde progestanın iğnesi + uyuşmazlık 158 ödedim çok pahalı sizinki neden acaba hastaneden hastaneye değişiyor demek ki bu fiyat durumu
Glshhhh94 oztrk14 Evet sanirim degiisiyor.Fiyatlar cok uçuk burda malesef saçma sapan ücretler ödüyorum sürekli