Glshhhh94 26+5iz kızımla 27+4te randevumuz var bende vurulacagim henüz fiyat bilgisi almadım özele gidiyoruz bizde bakalim o gün gelince göreceğim ya da hafta ici hastahaneye soracağım gün içinde yürüyüşe çıktığım zaman , 6+4ilk kontrolde sormuştum igne icin doktora birinci gebelik te ikinci gebelige hazirlik gibiymis demisti , benimde ilk gebeligim 28.hafta ve doğuma yakın yeniden vuruluyormuş , birde banu çiftçi kitabında okuduğum hatırladığım kadarıyla -anneden - doğarsa gerek yok ama +doğarsa o zaman 72 saat içinde yeniden vuruluyormis , benimde kan grubum ab-, hepimize iğneler şifa olsun inşallah 🙏