imrenkocka Annekusum nst de benimde sancı çıktı acılmam yoktu ilk dogumum benim. doktorun açıklığı olanlara bile dogumu başlatma şansı yokmu yoksa bebegin kendisinin mi gelmesini bekletiyorlar
Annekusum imrenkocka aciklik olursa yeteri kadar suni sanciyla dogumu baslatiyolar 2.dogumumda hic sancim yoktu ama 4 cm aciklikla yatiş yaptilar suniyle oldu dogumum ama sanci var aciklik yoksa sancinin gelmesini bekleyebiliyolar eger gunu gecince hala yoksa suniyle deniyolar yine acilma olmazsa zorunlu sezeryan
Betl Annekusum Devlet hastanesinde suni sancı deniyorlar mi ki 🤔 yoksa direk yollarlar mi eve sancı gelsin diye
Annekusum Betl deniyolar benim dogumum öyle oldu ama 4 cm aciklik vardi 0 aciklik olduqunda deniyolar mi onu tam bilmiyorum
Betl Annekusum Bugun acile gittim ağrılarım devam ediyor 4 cm açıklık vardı dedim doğum durmuş sanırım hala 4 cm… Yatış vereyim burda bekle yada eve git evde bekle siklasmasini artmasını dedi hiç suni sancı birşey demedi 39+6 daha ne bekleniyor bilmiyorum
Annekusum Betl yatışı kabul edersen kendi sancinin sklaşmadiqini gorunce dogumu suni sanciyla hizlandrirlar gunun dolmuş evet kabul etse miydin acaba yatışı
Betl Annekusum Allah’tan ebe kendini kötü hissedersen tekrar gel kızarlar birşey derler deme sakın bak dedi çok tatliydi ☺️ aman boşverdim illa cikicak birde evde doguyormus form un en ilgi çekici doğum hikayesi benim olur fena mı 😄😄😄
Betl muges44 yatircak buda ama suni sancı birşey demiyor yatıp sancıyi beklicen diyor Elanurgvn61 yarin akşam gelicek bence annem gelecek onu bekliyor 😄
Annekusum muges44 bende 4 cm aciklikla devlette yatrilmiştim bunun devlet özelle ne ilgisi var her hastane bir deqil
muges44 Betl vallahi git evinde çek sancını daha iyi dicem ama iyi gözlemlemen lazım kendini ya açıklığın fazla birden ilerlerse yetişmen mesele
muges44 Annekusum ben 4 cm açıklık ile git sabah gelirsin demelerine devlet iste dedim yalnız, farkındaysanız
Annekusum muges44 hasta yatişi kabul etmeyince zorla yatracak deqiller ya benimde gunlerdir cektiqim bi sancım var ama acilma yok diye yatmak istemedim imza atip ciktim bende o anlamda dedim devlettle ne ilgisi var diye ☺
muges44 Annekusum beni 4 cm açıklıkla eve göndermediler ben eve gitmek istedim. Yatışımı yaptılar. Kendimle kıyasladım ve buna dayanarak söyledim, keza devlette işler herkesin kafasına göre ilerleyebiliyor maalesef bu da örneği işte:)
zel90 İkinci gebelikte açıklık hızlı ilerler, bence tekrar gidin kontrole,arttıysa suni sancıyla doğumu başlatırlar..