3 gün adet sancısına benzer sancım vardı dün doktora gittiğimde nst de hafif sancı 4 cm açıklık çıktı doktor sancin artar akşam sabah gelirsin dedi ikinci gebeligim bu arada dünden beri çoğalmasını bekliyorum ki çoğalsın siddetlensin ama hala aynı adet sancısı gibi hafif ağrılar ve şiddetli bel ağrısı… Bu ağrılar yüzünden iş yapamıyorum doğru düzgün sinirlerim de bozuldu lütfen akıl verin napayım ben ya doktor doğar dediği için şu gün gel bu gün gel de demedi 😫😭😭