Yildiz5891 o birisi ben oluyorum sanırım, başka açılan başlıkta faydam olsun diye yazmıştım.. orta boy tabiki oluyor bedenine ama sonuçta altındaki şey naylon ve sıkınca rahatsız oluyosun, büyük boy kullanınca sıkmadan kullanıyosun, rahat oluyo. Sızdırma falan olmadı bende. benim kanamam 1 hafta yoğun sürdü. 1 hafta boyunca depend kullandım, büyük boy olmasına rağmen pişik yaptı.