gizem-ipek Umutsmom Ben 31.haftama girdim henüz ikizlere hamileyim 2150 gramlardı dün kontrole gittiğimizde ikisi de önden gidiyorlar dedi doktorum kilo ve gelişim olarak 🙏🏻
busra0501- Umutsmom 34+5 te 2900 bebeğim. Bir hafta önden gidiyor dedi. Tabi normal doğurmak için biraz kontrollü olmakta fayda var dedi doktor. 4 kilo olabilir dedi. Normal zor mu olur korkmaya başladım.
demirmommm HaticeBerkayBalat3103 doktor geride deyince düşündüm bende haliyle tabi sağlıklı olması en önemlisi o olsun da gerisi önemli değil ☺️
gozdekrks Umutsmom Burada yazan kilolara bakarsan bebekler 4 5 kilo doğacak 🤣 canını sıkma beterin beteri var benimde 34 te 2030 gr 🤣 yani önemli olan kilo değiller gelişimi erken doğum riskin yoksa hiic dusunme doğana kadar 3 olur annesi
Umutsmom gozdekrks bencede 3-3200 gr olur inşallah canım, gerçekten buradakiler 2600-2700 diyor o zaman çocuklar çok iri doğar 😂