@demirmommm bence bebeğinizin kilosu gayet normal ama doktorunuz daha iyi bilir tabi özel bişey yiyip içmedim kilo alması için ben kendim minyon tipliyim zaten bebeğimde küçük dogacak galiba biraz ondan kaynaklanıyor genetik oldugu için ben takmıyorum aslında fazla kilosuna bebeğimin iyi bence kilosu maşallah dogduktan sonra da toparlar diye düşünüyorum ☺️rabbim hayırlı dogumlar nasip etsin inşallah bizlere 🙏🙏