Annesiveoglu Ama doktor dediki yüzünü dönmüyor yüz ultrasonu veremicem ve ozele gitmistim. Bende salak gibi biraz bekleyin diyemedim o kadar pismanimki. 250 tlye ultrasona girdim ama bebegimin bi yüzünün resmini alamadım. Oysa ne guzel hatira kalacakti. Tekrar gitsem o doktora desem boyle boyle yüzünün ultrason resmi icin yine bakmasi icin rica etsem 😢 sizce kizlar
Bahar54 Annesiveoglu ozelde bunu yapmalari kötü olmus ben devlette yasadim bunu, bana biraz gez yarim saat kadar gel bi daha dedi tekrar gittim o sekilde bakti ayrintili bi sekilde hemde.
istanbulluanne Annesiveoglu Ay bende yarn gidecgm insalh döner ya. Valla 3 saat yol gidicem bide bidaha gtme imkanimda yik.
tco Annesiveoglu eee bende 450 Tl verdim detayliya cocuk donemyince donmuyor. 33. Haftamdayim halen ozele gidiyorum her gittigimde yuzu bana donuk yuzunu goremiyoruz . Umrumda mi? Hayir ! Sagligi yerinde olsun bana yeter. Yuzunu napiyim cikinca gorecez zaten
HseyinSedefoban Bi dene bence 1 hafta içinde git kontrol olarak geçiyor ücret de ödemezsin diye düşünüyorum keşke bi yürüyüp geri gel deseymiş doktor san da kaynaklı birşey
Annesiveoglu HseyinSedefoban hic demedi canim cok uzuldum ve sinir oldum. Kaynanam olcak canavarda yanimdaydi cekindim
TugbaDerin Git tabiki ne olacak zaman geçmeden o kadar para veriliyor kaçıncı haftanda girdin ayrıntılıya ?
Salmydessus Annesiveoglu herşeyine akmadan bırakmaması lazım. Gerekirse 1 hafta sonra çağırması gerek. Gidin tekrar bence. Bişey varsa mesuliuet kabul edecekmisiniz de doktora bakmazsa.
HseyinSedefoban Annesiveoglu o kadar para vermişsin yazık on gün içinde kontrol ilk müsait olduğun zaman tatlı şeyler ye vişne suyu iç git inşallah görürsün bu defa :)
TugbaDerin 10 gün ödediğin ücret geçerli isteyemezler , söylersin yüzünü göremediğim için tekrar geldim diye Özel hastane sonuçta bakmak zorunda hangi ildesin ?
istanbulluanne Annesiveoglu Benimkide dönmedi bu gün ☹ hatta doktor cok uğraştı uzaktan geliyorum diye oynatti beni gezdirdi ama yok koymus ellerini yüzüne acmadi velet 😀 ilerleyen zamanlarda aliriz artk napalm.
Annesiveoglu deletedmom209 hayir canim. Devlet hastanesine gidiyorum kontrollere. Dogumda orda olacagi için butun dosyalari yanlarinda tutuyolar. istesem verirlermi acaba bi resim:( hatıra kalsın istiyorum ilk hamileligim sonucta.
Zencefil26 Benim ayrıntılı ultrasonun tam iki saat sürdü. 250 lira verdim bende. Doktor yüzünü göstermiyor diye dakikalarca uğraştı sağolsun sonunda yakalayabildik. Tekrar gidin hakkınızı arayın uğraşsın biraz başından savmis.
Annesiveoglu Zencefil26 aynen oyle yapti canim. Kaynanama soyledim ozele gittik o kadar para verdik dedim. Tekrar gidip resim icin rica edicem dedim. Dalga gecti benimle. Sacma geldi ona benim dedigim. Bide diyo eskiden ultrasonami girerdik biz. Dedim eskiyle bu zamanı niye kiyasliyon. Oda cahil kiziyor hala diyo resmini cerceveyemi koyacan napcan diyo. Valla kafayi yicem arkadaslar hamilelikmi beni bu kadar hassaz yapti anlamiyom.😢😢😢😢😢😢
deletedmom209 Annesiveoglu bence iste o gittiğin özelden bi tane resim ne olacak bebeğin senin yada bi seferliğine kontrole özele git özelde veriyorlar zaten
Annesiveoglu tco sagoim tco canim benim icinde bebegimin sağlığı onemli ama oda hatira kalacak birsey sonucta. Cok sukur bebegim iyi ve saglikli.
MehtapKB tco 😅 aynı durumdayız,bikaç haftaya doğurcam ama hiç yüzünü görmedim,istiyosan ense fotoğrafı vereyim diyip gülüyor doktorum,canı sağolsun da bize sürpriz olsun artık
Busraayaz Annesiveoglu canım doktorun yeni tarih vermedi mi bizimki 3. Gidişinde gösterdi ve 2. 3. Gidişim ücretsizdi
Bekleyenler Annesiveoglu 600tl verdim. Ben de alamadım. Önce plesanta nın arkasına gizledi yüzünü sonra eliyle kapattı. Zarzor burnunu ölçütü ve dudağına baktı. 45dk sürdü yaklaşık. Yani sağlık açısından bir sorun olmadığı için ben de fotoya takılmadım