Ben 32. Haftamdayım bu zamana kadar ayda bir doktor kontrolünden hemen önce ağdaya gittim. Denilenlerin aksine bende hiç acı ağrı olmuyor. Sanırım kuaförün eline bağlı. Bir yerde okumuştum ağda erken doğuma düşüğe sebep oluyor yazmışlardı. Doktoruma sordum son aylarda gitme dedi. Ama ben şuana kadar gittim. Sanırım bu ayda gideceğim 🙄 çok büyük rahatlık. Kararma da ne jilete ne ağdaya bağlı hamilelikten olan bir şey şu süreç bitsin sonra bakarız onunda çaresine 😂