Ben de ne yazıkki son 2-3 senedir hep jilet kullanıyorum. Artık oradaki kıllar bildiğiniz sakal gibi oldu. Koltuk altımı da jiletle alıyordum geçen gün epilasyon aletiyle alayım dedim. Aşırı derecede yandı. Kıpkırmızı oldu iki gündür acıyor. Genital bölgem için de kuaföre gideyim aldata başlayın diyorum ama çok acı olacak biliyorum. O yüzden vazgeçiyorum. Çünkü artık tüyler aşırı sert.