Duyguak bizde 32 haftadayız ama gece uykusu nedır unuttum artık sola yatıyorum olmuyor sağa yatıyorum olmuyor nefes alamıyorum kramplar giriyor karnıma krem sürüyorum masaj yapıyorum olmuyor işbyerınde uyukluyorum bu sefer😂son zamanlar nasıl gecıcek bılmıyorum