Ceyduygu Bence öyle olun inanın pişman olmazsınız iki bebek zor Allah korusun diğeri çıkarken oksijensiz falan kalır bi aksilik olur bir de aile tarafının suçlamaları olur aman senin yüzünden oldu riske attın ısrar ettin vs Allah korusun birşey olsa bir de bu sözlere maruz kalmak da var en iyisi bence ❤️Kolay doğumlar olsun arkadaşım sezaryen yaptı 1 haftalık falan bebeği var şimdi 🤣gece clüplerinde yine çok rahat kulüp sahibiler bu arada ondan işletmesini yapıyor kızcağız işinin başında ne güzel ayaklandı yani hemen inşallaj sizde hemen atlatırsanız genel olmuştu uyutularak